Het is u vast al opgevallen: we hebben een nieuwe website! Op deze website kunt u nu beter vinden wie we zijn en wat we doen. En waarvoor u bij ons terecht kunt voor hulp. Cliënten van de Cliëntentafel hebben met ons meegedacht om de website nóg beter te maken.

Nieuw op de website
Op de nieuwe website vindt u de zes belangrijkste thema’s op de homepage. Na doorklikken vindt u meer informatie en kunt u zich aanmelden bij Delft Support. Ook leest u op de website meer over wat u eventueel zélf nog kunt doen, voordat u hulp vraagt. Nieuw op de website is de rubriek ‘Zo werkt Delft Support’. Hier laten we met concrete casussen van medewerkers zien wat we doen voor cliënten. Dit gaan we de komende maanden verder vullen.

Cliëntentafel
Sinds enkele maanden heeft Delft Support een cliëntentafel, van cliënten die graag willen meedenken over de dienstverlening van Delft Support. Vier van hen hebben meegekeken met de website en zij hebben nog nuttige aanvullingen gedaan. Daarmee hebben we de website nog beter geschikt gemaakt voor de inwoners van Delft.

Wilt u meer weten over of deelnemen aan onze cliententafel? Cliëntervaringsonderzoek – Delft Support

taart

taart