Cliëntervaringsonderzoek

Met ons cliëntervaringsonderzoek halen we kritiek, opmerkingen of andere nuttige feedback op bij onze cliënten. Doet u mee?

Home » Over ons » Cliëntervaringsonderzoek

Delft Support wil niet vóór, maar samen met cliënten actief beleid maken en verbeteren. Het cliëntervaringsonderzoek is het perfecte middel om feedback, kritiek en ervaringen van cliënten op te halen. Daarom meten alle teams van Delft Support continu cliëntervaringen met vragenlijsten.

Doet u mee?
Als cliënt ontvangt u een bericht van onze professionals met de vraag om mee te doen aan dit onderzoek. Dat kan tijdens het traject zijn en in ieder geval aan het eind van een zorgtraject. Hopelijk doet u mee, want iedere ervaring telt!

Cliëntentafel
Wilt u naast dit onderzoek actief bijdragen aan verbeteringen rond dit onderzoek en onze dienstverlening? Geef u dan op voor onze Cliëntentafel. U krijgt dan een paar keer in het jaar een uitnodiging. U kunt dan meepraten over belangrijke ontwikkelingen en mogelijke verbeteringen aandragen. Stuur daarvoor een berichtje naar cliententafel@delftsupport.nl