Sollicitatieprocedure

 

Home » Werken bij Delft Support » Sollicitatieprocedure

Heb je een leuke vacature gezien en wil je solliciteren? Lees hier meer over de sollicitatieprocedure.

Via het sollicitatieformulier in de vacaturetekst solliciteer je online op een van onze vacatures. Wij horen graag waarom jij bij ons wilt werken en bekijken aan de hand van je CV en motivatie of jij een geschikte kandidaat zou kunnen zijn. Als dat zo is, nemen wij contact met je op. Om een eerlijke en transparante werving- en selectieprocedure te garanderen, hanteren wij bij Delft Support de NVP Sollicitatiecode.

Sollicitatiegesprekken

Wanneer we je uitnodigen wordt voor een gesprek, volgt een eerste gesprek met teamleden en/of de teammanager. Hierin vertellen we meer over onze organisatie en de functie en horen we graag wie jij bent, wat jouw drijfveren zijn en waarom je denkt geschikt te zijn voor de vacature. Als dit gesprek van beide kanten bevalt, dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek. Om een nog beter beeld van je te krijgen, vragen we sollicitanten vaak voor het tweede gesprek een Talenten Motivatie Analyse (TMA) in te vullen. De TMA brengt drijfveren, competenties en talenten in kaart. De Talentenanalyse is positief, niet veroordelend en biedt inzicht in talenten en ontwikkelmogelijkheden. Je ontvangt na deelname een gemotiveerde uitslag. Deze uitslag dient tevens als input voor het tweede gesprek met de teammanager.

Arbeidsvoorwaardengesprek

Heb je beide gesprekken goed doorlopen en ben jij de persoon die wij zoeken? Dan krijg je van ons een contract aangeboden. Standaard is dit een jaarcontract met 1 maand proeftijd, dat bij goed functioneren en ongewijzigde bedrijfsomstandigheden wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Als het een tijdelijke vacature betreft, dan vermelden we dit in de vacaturetekst. In een arbeidsvoorwaardengesprek zullen we je het aanbod verder toelichten. Delft Support hanteert de Cao Jeugdzorg, hierin staat al veel over de arbeidsvoorwaarden. Daarnaast stellen wij voor alle functies een smartphone ter beschikking en voor de functionarissen die huisbezoeken afleggen, ook een laptop.

Referenties & VOG aanvragen

Bij Delft Support werken we met vertrouwelijke informatie en helpen we mensen in soms kwetsbare situaties. Het is dan ook van belang dat alle medewerkers van Delft Support hiermee kunnen omgaan en dit werk mogen doen. We vragen dan ook vaak referenties op bij vorige werkgevers. We doen dit echter nooit zonder jouw toestemming. Ook een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een vereiste om bij ons te kunnen werken. Deze vragen we samen met jou aan, Delft Support vergoedt de kosten.

Heb je vragen over de procedure? Neem dan telefonisch contact op met Christine Pijpers, senior HR-adviseur a.i. op 06-52739250 of via hr@delftsupport.nl