Van elke cliënt en op vaste momenten horen hoe onze dienstverlening is gegaan? Dat wilden we graag en vanaf vandaag kan dat ook. We starten namelijk met een nieuwe vorm van cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Daarbij krijgt elke cliënt in ieder geval aan het eind van een traject, en soms bij een evaluatie of na het afgeven van een beschikking, een vragenlijst. Omdat we continu ervaringen meten, krijgt de cliënt een grotere stem. Zo krijgt cliëntparticipatie nog meer vorm. En zo blijven wij continu leren, verbeteren en ontwikkelen. Per team en Delft Support breed. Want we willen niet alleen vóór, maar ook sámen met cliënten onze dienstverlening verbeteren.
Meest recente berichten
- Fortuna vertelt wat Jongerenacademie voor haar deed
- Hulp aan ouders bij complexe scheiding
- Interview in Stadskrant Delft over scheiding: “Praat erover”
- Nu ook Poolse en Engelse informatiebladen
- Vermoed je financiële uitbuiting? Trek aan de bel!
- Jongerenacademie start nieuwe aanpak tegen jeugdwerkloosheid
- Jaarverslag 2022
- Jubileummagazine HOUVAST is uit!
- Delft Support bestaat vijf jaar
- Kortere beltijden Wmo-loket, meer ruimte voor digitale meldingen