Van elke cliënt en op vaste momenten horen hoe onze dienstverlening is gegaan? Dat wilden we graag en vanaf vandaag kan dat ook. We starten namelijk met een nieuwe vorm van cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Daarbij krijgt elke cliënt in ieder geval aan het eind van een traject, en soms bij een evaluatie of na het afgeven van een beschikking, een vragenlijst. Omdat we continu ervaringen meten, krijgt de cliënt een grotere stem. Zo krijgt cliëntparticipatie nog meer vorm. En zo blijven wij continu leren, verbeteren en ontwikkelen. Per team en Delft Support breed. Want we willen niet alleen vóór, maar ook sámen met cliënten onze dienstverlening verbeteren.
Meest recente berichten
- Wachttijd bij de Wmo (maart 2023)
- Vijf jaar Delft Support!
- Wethouders op bezoek bij Delft Support
- Voorkom kindermishandeling met hulp bij de opvoeding
- Delft Supporters vertellen over hun werk
- Jongerenacademie nu ook bereikbaar via Whatsapp!
- Vandaag geopend: Delfts Opvoedsteunpunt
- Week van de Opvoeding
- Gratis opvoedcursussen voor peuters en pubers
- Team Wmo in de Stadskrant