Van elke cliënt en op vaste momenten horen hoe onze dienstverlening is gegaan? Dat wilden we graag en vanaf vandaag kan dat ook. We starten namelijk met een nieuwe vorm van cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Daarbij krijgt elke cliënt in ieder geval aan het eind van een traject, en soms bij een evaluatie of na het afgeven van een beschikking, een vragenlijst. Omdat we continu ervaringen meten, krijgt de cliënt een grotere stem. Zo krijgt cliëntparticipatie nog meer vorm. En zo blijven wij continu leren, verbeteren en ontwikkelen. Per team en Delft Support breed. Want we willen niet alleen vóór, maar ook sámen met cliënten onze dienstverlening verbeteren.
Meest recente berichten
- Onderzoek naar ondersteuning vanuit de Wmo
- PAD-coach Pieter Jan zit in Expertisepool Rivaliserende Jeugd
- Twee leveranciers van hulpmiddelen
- Eigen bijdrage Wmo
- Media-aandacht voor onze samenwerking met ziekenhuis
- Housing First helpt daklozen aan woning
- Verbinden tijdens netwerkbijeenkomst
- Met ‘frisse moed’ verder met cliëntervarings-onderzoek
- Opvoeden lastig? Praat erover!
- Fortuna vertelt wat Jongerenacademie voor haar deed