Van elke cliënt en op vaste momenten horen hoe onze dienstverlening is gegaan? Dat wilden we graag en vanaf vandaag kan dat ook. We starten namelijk met een nieuwe vorm van cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Daarbij krijgt elke cliënt in ieder geval aan het eind van een traject, en soms bij een evaluatie of na het afgeven van een beschikking, een vragenlijst. Omdat we continu ervaringen meten, krijgt de cliënt een grotere stem. Zo krijgt cliëntparticipatie nog meer vorm. En zo blijven wij continu leren, verbeteren en ontwikkelen. Per team en Delft Support breed. Want we willen niet alleen vóór, maar ook sámen met cliënten onze dienstverlening verbeteren.
Meest recente berichten
- Twee ministeries op werkbezoek voor de pilot Zonder geldzorgen naar Werk
- Roxan van Team Jeugd: “Ik voel dat ik hier gezien word”
- “Na dertien jaar buiten slapen, heb ik eindelijk zicht op een eigen huis.”
- Geef geen geld uit dat je niet hebt!
- Financieel specialisten voorkomen ontruimingen alleenstaanden
- Wmo-manager Mark mee op huisbezoek met collega Lianne
- Met JPF-aanpak helpen we jongeren met grote schulden
- RvC-leden Bartho en Yvonne kijken terug op acht jaar Delft Support
- Toezichtvisie van de RvC
- Waardevolle cliëntentafel over communicatie rond het traject
