Eerder deze week meldden we al dat we zijn begonnen met een nieuw cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Maar als het gaat om cliëntparticipatie doen we meer! Wilt u als cliënt actief bijdragen aan verbeteringen rond onze dienstverlening? Geef u dan op voor onze Cliëntentafel. U krijgt dan een paar keer een uitnodiging om mee te praten over belangrijke ontwikkelingen. Ook kunt u mogelijke verbeteringen aandragen. Stuur daarvoor een berichtje naar cliententafel@delftsupport.nl.
Meest recente berichten
- Fortuna vertelt wat Jongerenacademie voor haar deed
- Hulp aan ouders bij complexe scheiding
- Interview in Stadskrant Delft over scheiding: “Praat erover”
- Nu ook Poolse en Engelse informatiebladen
- Vermoed je financiële uitbuiting? Trek aan de bel!
- Jongerenacademie start nieuwe aanpak tegen jeugdwerkloosheid
- Jaarverslag 2022
- Jubileummagazine HOUVAST is uit!
- Delft Support bestaat vijf jaar
- Kortere beltijden Wmo-loket, meer ruimte voor digitale meldingen