Dit moet u weten over onze dienstverlening in coronatijd:

Als inwoner van Delft:

  • De telefonische loketten zijn open, u kunt bellen naar Delft Support (14015). U kunt zich ook aanmelden als nieuwe cliënt.
  • Meldpunt Bezorgd is bereikbaar op: 0900 040 040 5.

Als u jeugdhulp of ondersteuning ontvangt:

  • Medewerkers van Delft Support gaan minder vaak op huisbezoeken en plannen minder fysieke afspraken op kantoor. Dit om het aantal contactmomenten met cliënten te verkleinen, voor uw en onze veiligheid. Afspraken die heel goed telefonisch of via beeldbellen kunnen plaatsvinden, doen we op die manier. Afspraken die niet online of telefonisch kunnen, doen we wel fysiek. Op welke manier uw afspraak doorgaat, hoort u van uw contactpersoon bij Delft Support. 
  • Als u verkouden of ziek bent, zeg uw fysieke afspraak met ons dan af. Dat doen wij uiteraard ook.

Mondkapje en 1,5 meter afstand
In het Stadskantoor is het dragen van een mondkapje (weer) verplicht. Denk aan een mondkapje wanneer u een afspraak heeft op het Stadskantoor. Wanneer collega’s bij u op huisbezoek komen, dragen zij een mondkapje wanneer zij dat zelf prettig vinden of wanneer ú dat prettig vindt. Ook houden we op het Stadskantoor en bij mensen thuis weer 1,5 meter afstand van elkaar.

Meer informatie

  • Op de website van de rijksoverheid leest u het laatste nieuws, wat u moet doen om de kans op besmetting te verkleinen en wat u moet doen als u denkt dat u besmet bent.
  • Maakt u zich zorgen? Heeft u een luisterend oor nodig, advies of extra hulp? Kijk dan op de website van de rijksoverheid voor de beschikbare hulplijnen.