Dit moet u weten over onze dienstverlening in coronatijd:

Als inwoner van Delft:

  • De telefonische loketten zijn open, u kunt bellen naar Delft Support (14015). U kunt zich ook aanmelden als nieuwe cliënt.
  • Meldpunt Bezorgd is bereikbaar op: 0900 040 040 5.

Als u jeugdhulp of ondersteuning ontvangt:

  • Medewerkers van Delft Support hebben weer vaker fysieke afspraken, niet alleen met kwetsbare doelgroepen. Wel willen we leren van de ervaringen in de coronatijd. Afspraken die heel goed telefonisch of via beeldbellen konden plaatsvinden, willen we graag op die manier blijven doen. Op welke manier uw afspraak doorgaat, hoort u van uw contactpersoon bij Delft Support. Het kan zijn telefonisch of via beeldbellen, op kantoor of bij u thuis.
  • Een mondkapje is niet meer verplicht. Onze medewerkers kunnen wel ervoor kiezen om een mondkapje te dragen, als ze bij u op huisbezoek komen. Dit geldt natuurlijk ook voor u.
  • Dit geldt ook voor 1,5 meter afstand houden.
  • Als u verkouden of ziek bent, zeg uw fysieke afspraak met ons dan af.

Meer informatie

  • Op de website van de rijksoverheid leest u het laatste nieuws, wat u moet doen om de kans op besmetting te verkleinen en wat u moet doen als u denkt dat u besmet bent.
  • Maakt u zich zorgen? Heeft u een luisterend oor nodig, advies of extra hulp? Kijk dan op de website van de rijksoverheid voor de beschikbare hulplijnen.